Tomelilla

Tvådagars har satt sina spår, men det var det värt, speciellt igår :) Bilder tar jag nästan aldrig längre heller så några sånna roligheter kan jag inte heller lägga in, jag har blogg torka helt enkelt och har haft det ett tag nu.

Nu snart ska jag och mamma åka iväg och hälsa på mormor&morfar, en vän ifrån skåne är där så det blir nog trevligt! Och oj vad jag insåg hur mycket jag saknar sommarstugan i tomelilla (skåne), jag saknar monja, springa igenom ko-hagen mitt i natten och vara så livrädd som jag var för kossor på den tiden. Jag saknar rida på den lilla hästen, bli skrämd av min syster. Jag saknar alla dessa tvestjärtar som är överallt där, och jag saknar att se nyfödda rölätta kattungar och mest av allt saknar jag skånska... Tur är väl att mamma, mormor&morfar kan ge mig det sist stående iaf.

Men nu ska jag äta resten av Thai maten som vi köpte i fredags, jag har längtat lite.
Kram. Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0