TEAM BLONDINBELLA

Tittade nyss in på Kissie's blogg av någon konstig anledning (jag vet, orka ge henne publicitet, men nu gör jag det, emot min vilja). Hursomhelst! Så ser jag att hon har någon slags tävling "kissies new boyfriend" också ser jag översta bilden. En karlstad kille, vad fan? Känner inte killen men jag minns 2006 när jag hade tappat min mobil då var det han som hittade den och gav den tillbaka, därav kände jag igen honom.
Nu var det väldigt mycket "intresseklubben antecknar" över det här inlägget, men jag bara kände ofta han skickar in bild och "vill" bli kissies new boyfriend, ofta någon vill det överhuvudtaget. Förlåt, men nej. I never been a hater but I can't stand her.
Det enda hon gör är att snacka skit om Blondinbella, kanske för att hon insett att hon aldrig kommer bli så smart och intelligent som henne. (Blondinbella ger jag mer än gärna publicitet!) Blondinbella ÄR power!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH, vad scary ;_P

2009-09-11 @ 18:26:55
Postat av: MyselfandJ

Patetisk hon är, men lyssna här, du vet kissies wanna be, dessi, hon hade också en sån tävling och en kille i min klass hade skickat in en bild på sig -.- han sa att det var hans kompis som hade skickat in bilden men wtf palla att dom håller på! kan dom inte få pojkvänner annars eller? Hm njae jag förstår att kissie inte får det med tanke på hur hon ser ut(jag går i samma skola som henne och det är sant att hon redigerar alla sina bilder)!

2009-09-12 @ 13:45:55
URL: http://HIjennifer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0