Living for the weekend

Också har måndagen snart passerat och tisdagen smyger sig alldeles snart på. Helgen var fin, i fredags myste jag och vi tittade på film och spelade Fifa, jag var sjukt dålig på det men är sjukt bra på att lära mig tv-spel så snart slår jag honom! I lördags tittade jag på fotboll och efter det var det snabba ben hem, duscha, blåsa, platta och sminka sig, invänta Malin och sedan iväg till Sofie för att grilla och förfesta. Klockan halv elva åkte vi in och vi kom säkert inte in någonstans förens kvart över elva (inte så sent egentligen, men jo det tog 45 minuter), vi tappade bort varandra hela tiden, eller ja, alla sprang iväg överallt.. Men tillslut fann alla äntligen varandra och vi pendlade mellan score och arena. Bilder la jag upp i något tidigare inlägg så det orkar jag inte lägga in igen.. OCH
 i söndags var jag bara hemma och myste med mig själv och mjukisbyxorna fram tills att Jennifer och Leo kom hit för en film, kos kos.

Imorgon är jag ledig och även i övermorgon, sofie ska jobba och vi har hur lång tid som helst på oss att göra den där foldern så varför inte. Men idag var vi egentligen lediga men jobbade med projektarbete, så det tar igen ledigheten lite.

Nej nu ska jag sova, jag har galet hår(krulligt) och en tröja som luktar gott att sova i, det är då man vet att det är sovdags. Sov gott och godnatt.

Förresten..
Glad blev jag när Beyonce vann det stora priset på VMA också.
Jag har ett blåmärke på höften som gör ont, Sofie puttade mig!
Om en månad och sisådär två veckor åker vi till London..
NU. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0