I'm about to have a breakdown

JA, jag har fortfarande lock för ena örat och JA nu gör det ont också jag hoppas inte att jag har öroninflammation(?) Jag hade det jämt som liten, eller ofta iallafall. Hostar gör jag också, och efter varje host utbryter jag: "svin influensan!" haha, det är lika kul varje gång jag säger det så min syster hör. "NEJ du har inte svininfluensan Elin!"

Kom nu på att jag måste duscha innan jag går och lägger mig, dåligt och jobbigt! Men hellre nu för till morgonen skulle jag aldrig orka, då snoozar jag in i det sista..
En halvtimma innan bussen går :) Lite nässpray ska jag ta nu också för det ska tydligen förhindra öroninflammation att bryta ut, jag litar på dig mamma. Föräldrar är bäst. Ibland undrar jag, hur vet dom allt? Hur ska jag kunna veta så mycket och ha svar till mina barn? Jag får nog titta på endel "Vem vet mest" avsnitt innan jag några barn får.
Eller installera Google i hjärnan eler något..


Ett tyst meddelande
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0