Happiness... is just outside my window


vad har hänt? jag har verkligen känt mig trött och hänging de senaste dagarna... kan det vara höst mörkret? (som inte ens kommit så mycket egentligen). Jag vet inte vad det är, jag sover alltid när jag kommer hem och inte lite heller utan jag DYNG sover och sedan lägger jag mig inte sååå sent så även då sover. Jag sover hela tiden! Och när jag väl är vaken känner jag mig gnällig, sådär gnällig och stönig som när man inte fick det man ville ha i affären när man var liten, du vet(?) Speciellt när jag ska sova. Men jag tror att det är för att jag saknar lite för mycket, men nu ska jag göra något åt det iaf, äntligen, och imorgon också! :)

..och dom som läser måste verkligen kommentera för nu snart tappar jag stinget,
(Yes this is a threat)! nu ska jag gå ut en stund med saknaden, kommer tillbaka utan den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0