For a cold season and warm heart




Jag vill ha dom i vinter! Dom är så söta, men dyra.. 849:- är dyrt för en fattig student, speciellt när jag ska till London snart, men KANSKE efter London. Då kanske jag har pengar över ifrån resan och räknat med mer än jag behövt eller så har jag hittat andra skor där borta.

Nu ska jag fortsätta hosta och snuva på min lediga dag, tillsammans med ett nytt avsnitt av: "Älskade, hatade förort". Jag älskar svt's dokumentärserier. "Leslie" var så bra och jag gråter lite för att den är över, men jag ler för att han nu är en 20 årig(?) som lever utan problem :) Han kan vara bland det sötaste jag sett!

Kommentarer
Postat av: MyselfandJ

fett söta :O :D

2009-09-28 @ 09:28:28
URL: http://HIjennifer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0