Bio, Musik och lite känslor

Igår var jag och Matilda på bio, The ugly Truth. Det var mest Matilda som ville se den men A friend gotta do what a friend gotta do och förresten var den bra!

Idag känner jag mig totalt livlös, död, igen. Många av de dagar på senare tid, försökte vila(sova) lite förut men kunde inte sluta tänka på att jag slösade bort dagen, visserligen gör jag inget vettigare men ändå sa min kropp nej till sömn, tack kropp... eh, inte.
Vad gör jag istället? Skriver i bloggen och lyssnar på fina Whitney Houston. De senare dagarna har jag bara lyssnat på lugn musik, exempel Melissa Horn, är bara sugen på lugnt. Lifehouse sitter bra då också.

Imorgon är det tydligen tjejkväll på mitticity, mitt första svar till att gå på det var "åh nej, jag orkar inte!" men sen berättade Elin att man fick en hel del gratis påsar förra året och tjejkvällen är en självklarthet. Gratis är bäst.
Ett till tydligen, imorgon ska jag rida, whaaaat?! Ja, jag hoppas ridstjärnan sitter kvar i mig sedan yngre dar, (kände många tveksamheter nu när jag nyss skrev det här).

Nej, nu snart ska jag orka ta mig till Jennifer och hälsa på den själen, gos.
Många ämnen blev det i det här inlägget också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0