Another day

Spelat Sanki med min syster i någon timma nu, allt är alltså som vanligt det vill säga.
Vi gjorde Elin club sandwitch (gissa vem som döpte den.. EH)! Dagen har bestått av missförstånd ännu engång, inte så bra, men det tar vi igen imorgon. Kört bil till hammarö för att spela minigolf, stängt. Kört bil till skutberget för att spela minigolf, stängt. Tagit benen till kiosen för en påse godis, öppet. Varit ute på gräsmattan och spelat kubb, förlorat. Jag har även insett att jag missat alldeles för många fotbolls matcher på tv hittils, skärpning på det!

Imorgon är det en del som behövs tas itu med, krafter till det behövs tack. Men det kändes lite dåligt med det faktiskt, förhoppningsvis blir det bättre efter en natts sömn, fast det tror jag faktiskt inte. Måste nog ta itu med problemet istället för det här är en av dom som inte går komma undan, inte ens hur mycket jag vill. Vi tar det imorgon som sagt. NU, läsa, mysa, sova.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0