3 is a magic number

...yes it is, it's a magic number(?)
La la la, jag är inget stort fan utav den nya tv3 loggan, den gamla var bättre.

Hade det mysigt tillsammans med Elin och Sofie idag på waynes i den skinande solen, bara prata prata prata och prata, så som det ska vara :)
Jag är så sugen på Thai mat och jag föreslog med min syster att vi skulle dela på en goding eftersom man får så mycket, men nej. Bara för att hon vaknat på fel sida idag, annars vet jag att hon skulle sagt ja, jag vet det.

JAG VILL HA THAI MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Dålig syster...

Kommentarer
Postat av: MyselfandJ

JAG HAR 3 :D men vadå ny logga :O

2009-09-18 @ 20:19:27
URL: http://HIjennifer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0