So you gotta' put the good with the bad, happy and the sad

Dagen började med en underbar morgon! EH... Nej, man kan ju säga att jag haft bättre mornar och dagar. Efter det gick det bara mer och mer utför. Turism/resor, utför, ja. Sen kom Religionen och räddade mig lite, det var intressant och en timma flög förbi, men det var nog dagens höjdpunkt för sedan väntade 2 ½ timma samhällskunskap B, buäh.
Sen vet ni vad som hände, eller inte hände rättare sagt, jag fick ingen prickikorv, men jag skulle ha prickig korv (okej?!) och väl i affären köpte jag det, hur lång kö som helst, också öppnar de en ny kassa en bit bort. Och jag sprang förbi alla som skyndade sig till den nya kön och om jag kände hatet när jag svepte förbi deras långsamma kroppar, waah vad skönt det var! Det var ett sånt där moment som borde spelas upp i slowmotion, underbart. (Ångrade mig, det här var nog mer dagens höjdpunkt)

Nu har jag bara tråkigt och sitter och väntar på att klockan ska slå 22:00 så ska jag kika på "Skönhetsfläckar". Oh crap, jag missade vänner!

Om 3 veckor åker vi till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0