You look lovely today


Kommentarer
Postat av: Sen

Din blogg är fin och den är inte lika ytlig som alla andra. Bara synd att nästan ingen text är din. Om det inte hade varit för det, hade jag läst din blogg.

2009-08-16 @ 00:11:10
Postat av: Elin

Sv: Synd att jag inte hade någon blogg eller mer personligt jag kan svara till, men jag har alla mina texter jag skrivit på min tidigare blogg eftersom jag inte hunnit med att skriva några nya så finns det inga här ännu och jag tyckte den kändes tråkigt att lägga in gamla i nya inlägg men om du skulle gilla det kan jag göra det :)

..Och bra att du inte tycker den är ytlig!

2009-08-16 @ 00:20:32
URL: http://elingonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0