It's the falling in love

Jag hittade en jätte fin vintage byrå igår på solareturen(stavas det så? förmodligen inte), men den var jätte fin. Inte så gammal att den ser skabbig ut och inte för mycket ikea utan något mitt emellan och det kändes perfekt. Pengar rullar inte in som det ska men den blir min ändå för saker till rummet köper en snäll mamma, så alldeles snart tror jag att den kommer in genom dörren här.

Rensa kläder ska jag göra också, tror jag, EH. Jag hade planerat det imorse när jag vaknade klockan åtta.. puh... men sedan när jag somnade om efter en timmes intensiv läsning och vaknade vid mer normal tid: halv ett kändes idén inte lika bra längre och inte alls rolig, det gav bara huvudvärk

Köpte Eva&Adam serien på VHS igår för 5 kr, det ska jag titta på nu :)
Nu kom DEN!


vintage, 500 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0