So You Think You Can Judge

NEEEEEEEJ! Jag råkade ofrivilligt ta reda på vem som vann So You Think You Can Dance och jag blev så ledseeeeeeen! :( Inte nog med att jag ofrivilligt såg det, utan det jag såg var inte bra, inte alls bra, inte alls så som jag ville att det skulle vara, bluäääh. Min favorit skulle ju vinna! Det är orättvist och jag känner för att stampa i golvet sådär gnälligt som man gjorde när man var liten och inte fick sin kexchoklad och bara gnälla. Hur kan Ade inte vinna? FEL FEL FEL.

Ade, min älskling, min hjälte, min gentle giant, min blivande man!


Och bättre blev det inte när jag insåg att tredje och sista delen av "Leslie" inte kommit upp på Svt Play ännu. Kom upp nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0