Run forest, run!

Jag har inte tränat på hela sommaren, för jag har bara tänkt hur jobbigt det skulle vara och att jag inte hade ork men nu har jag taggat mig själv i ett par dag och försökt se fram emot hur roligt det ska bli och igår tog jag mig en spring runda och efter bara fem minuter känns det inte lika jobbigt som de första fem. Och nu känns det kul igen! Så Idag har jag powerwalk:at en timma och nu ska jag strax ut och springa elljusspåret, ett eller två varv vet jag inte, det märks.

EDIT: Det blev ett varv. Död.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Haha, rena motsattsen till mig då. Har tränat heeeela sommaren själv =)



Kraam!

2009-08-18 @ 00:06:39
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0