Det VAR den bästa sommaren i mitt liv

Det leker några barn i slutet av dagen, Å det räcker för mig nu förtiden.
Jag minns ett berg dit vi gick, det var så vackert där, som en tavla över rätt och fel.
Det var en ny stad och inget spel, det var nya ansikten och inget hat.
Ta min hand så åker vi dit igen..

Jag minns en dag på campingen, Du brevid, du vissla' en melodi. Jag minns det men inte så mycket mer. Jag såg mig själv i spegeln och ut gick vi, till borgen, till den där pjäsen, ja den som din syster var med i du vet. Du gick ut på scenen med allt det du har.
Bara en gång till, det snurrar till som svindel

Förändras förändras aldrig, jag behåller min röstlöshet. Och du stannade inte,
såna som oss blir aldrig framme. Ta min hand och kom så går vi vidare.. tillsammans.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0